COMPRA AMB DINER PROCEDENT D'UN PARADIS FISCAL.
Formularios de Derecho Civil, Mercantil y Registral › Derecho Inmobiliario y Registral › Català › Contractes › Altres compravendes (2012)
Enlazado como:
Formularios de Derecho Civil, Mercantil y Registral › Derecho Inmobiliario y Registral › Català › Contractes › Altres compravendes (2012)
Enlazado como:Resumen
Model de compravenda de finca a favor de persona no resident a Espanya, quan la inversió procedeix d'un paradís fiscal.
Ver el contenido completo de este documento
Extracto
COMPRA AMB DINER PROCEDENT D'UN PARADIS FISCAL.
NÚMERO
A *, a *. DAVANT MEU, *, Notari de l'Il·lustre Col·legi de Catalunya, amb residència en aquesta Ciutat, COMPAREIXEN: D'una part, (El nacional) (exemple:) El senyor *, major d'edat, * (estat civil, si està casat indiqueu el règim matrimonial, professió o activitat) veí de *, amb domicili a *. Exhibeix DNI/NIF número *. Intervé en nom propi (o en nom i representació de ..) És residents a Espanya i de veïnatge civil *. (si escau, s'expressarà la documentació aportada: DNI, certificat d'empadronament, declaració davant el Registre Civil, etc.) I de l'altra: (El no resident) EL SENYOR *, major d'edat, *, de nacionalitat *, resident a *, amb domicili a *. Exhibeix passaport número *, (o document nacional d'identitat número *.) i NIF *. Intervé en nom propi. IDENTIFICACIÓ: L'identifico pel seu esmentat passaport, expedit el dia *, vàlid fins al dia *, amb fotografia i firma conformes. Incorporo a aquesta matriu una fotocòpia, que testimonio, de l'esmentat document a efectes d'acreditar la seva identificació; el document incorporat no es transcriurà en les còpies, sense ser necessària una especial menció. ACREDITACIÓ DE LA NO RESIDÈNCIA: Cas 1.- Espanyol resident en un paradís fiscal que pagui en efectiu, (com sigui Andorra): El senyor * m'exhibeix un Certificat, expedit pel Cònsol General d'Espanya a *, senyor *, acreditant la seva condició de resident a * amb el número *. N'incorporo fotocòpia a aquesta matriu. Cas 2.- Resident en un paradís fiscal que pagui mitjançant xec o justificant bancari (certificació) que acredita que el pagament del preu es fa amb diner procedent de compte de no resident. La part compradora acredita que no és resident mitjançant la forma de pagament que es dirà. Cas 3.- Aportació de la pertinent certificació.== La part compradora acredita la seva no residència a Espanya mitjançant la pertinent certificació que m'exhibeix; n'incorporo fotocòpia que testimonio. Tenen, al meu judici, segons la seva respectiva llei personal, capacitat legal i legitimació per a aquesta escriptura de COMPRAVENDA i EXPOSEN: I.- El Sr. * és propietari de la següent finca: URBANA: DEP...Ver el contenido completo de este documento
Enlaces patrocinados
Documentos citados
ver las páginas en versión mobile | web
ver las páginas en versión mobile | web
© Copyright 2012, vLex. Todos los Derechos Reservados.
Contenidos en vLex España
Explora vLex
Para Profesionales
Para Socios
Compañía
Otros documentos:
en el procedimiento de juicio de menor cuantía número 596/97 sobre reclamación de cantidad a instancia del banco de santand... | Con fecha 6 de junio de 1997, por la Unidad Administrativa de Derechos Ciudadanos de esta Subdelegación del Gobierno en Bizk... | En virtud de lo acordado en el procedimiento de art 131 L.H número 292/96 sobre sumario de ejecución hipotecaria a inst... | Recurso Contencioso-Administrativo 602/07 | Decisão Monocrática nº 70027112200 de Tribunal de Justiça do RS, Oitava Câmara Cível, October 24, 2008 | Stanley refurbishment | Felix Corporation Limited | nº 1124027600 de 20ª Câmara de Direito Privado, December 15, 2008