Venda d'habitatge EN CONSTRUCCIÓ entre particulars.

Formularios de Derecho Civil, Mercantil y RegistralDerecho Inmobiliario y RegistralCatalàContractesAltres compravendes (2011)

Enlazado como:

Resumen


Model de venda d'un habitatge en construcció entre particulars. Tema de l'Iva aplicable.

Ver el contenido completo de este documento

Extracto


Venda d'habitatge EN CONSTRUCCIÓ entre particulars.

            NÚMERO

            (Lloc i data)

            DAVANT MEU, * Notari de l'Il·lustre Col·legi de Catalunya, amb residència a *,

            COMPAREIXEN:

            D'una part,

            (exemple) El senyor *, major d'edat, * (estat civil, professió o activitat i si està casat: règim matrimonial), veí de *, amb domicili a *. Exhibeix DNI/NIF número*. 

            Intervé en nom propi.

            I de l'altra:

            (exemple:) Els consorts, casats en règim legal de separació de béns, senyors * i *, majors d'edat, * (professió o activitat), veïns de *, amb domicili a *. Exhibeixen DNI/NIF números * i *. 

            Intervenen en nom propi.

            Són tots residents a Espanya i de veïnatge civil *.  (si escau, s'expressarà la documentació aportada: DNI, certificat d'empadronament, declaració davant el Registre Civil, etc.)

            Els identifico pel seus expressats documents nacionals d'identitat, els números dels quals coincideixen amb els de la seva identificació fiscal. Tenen, a judici meu, capacitat legal i legitimació per atorgar aquesta escriptura de COMPRAVENDA i EXPOSEN:

            I.- El Sr. * es propietari de la següent Finca en construcció:

            URBANA: DEPARTAMENT NÚMERO *

            Quota de participació en el...

Ver el contenido completo de este documento

Enlaces patrocinados




ver las páginas en versión mobile | web

ver las páginas en versión mobile | web

© Copyright 2012, vLex. Todos los Derechos Reservados.

Contenidos en vLex España

Explora vLex

Para Profesionales

Para Socios

Compañía