Liquidació de societat anònima amb béns i efectiu a repartir. JUNTA universal.
Formularios de Derecho Civil, Mercantil y Registral › Derecho de Sociedades › Català › Societats i Entitats Jurídiques › Extinció de SA (2012)
Enlazado como:
Formularios de Derecho Civil, Mercantil y Registral › Derecho de Sociedades › Català › Societats i Entitats Jurídiques › Extinció de SA (2012)
Enlazado como:Resumen
Model d'escriptura de liquidació d'una societat anònima, per acord de la junta general universal. Repartiment béns i efectiu.
Ver el contenido completo de este documento
Extracto
Liquidació de societat anònima amb béns i efectiu a repartir. JUNTA universal.
Nota: Versió actualitzada d'acord amb la «Ley de Sociedades de Capital» i, en el seu cas, amb les modificacions de la «Ley 25/2.011, de 1 de agosto de reforma parcial de la Ley de sociedades de capital»- entrada en vigor el 2 d'octubre de 2.011-.
NÚMERO (Lloc i data). DAVANT MEU, *, Notari de l'Il·lustre Col·legi de * amb residència a *, COMPAREIX: EL SENYOR A*, (adjudicatari de bé), major d'edat, * (estat civil, règim matrimonial, i professió o activitat), veí de *, amb domicili a *. Exhibeix DNI/NIF número *. És de nacionalitat i residència espanyoles i veïnatge civil català. (Indicar, si escau, la documentació aportada: certificat d'empadronament, declaració davant de Registre Civil, etc.). Intervé en nom propi. I el SENYOR B* (representant de la societat), major d'edat, * (professió o activitat), veí de *, amb domicili a *. Exhibeix DNI/NIF número *. Intervé el Sr. A * en nom propi. Intervé el Sr. B * en nom i representació de la companyia mercantil «*», SA, amb domicili a *; constituïda, per temps indefinit, en escriptura atorgada davant del notari de *, Sr. *, el dia *. (esmentar els altres títols escaients, com l'adaptació, canvi de domicili, etc.) Inscrita al Registre Mercantil de *, al volum *, llibre *, full *, inscripció *. CIF A-*. He tingut a la vista còpia autèntica de la documentació fefaent abans citada, de la qual es conservarà còpia a la Notaria; d'aquesta documenta...Ver el contenido completo de este documento
Enlaces patrocinados
Documentos citados
ver las páginas en versión mobile | web
ver las páginas en versión mobile | web
© Copyright 2012, vLex. Todos los Derechos Reservados.
Contenidos en vLex España
Explora vLex
Para Profesionales
Para Socios
Compañía
Otros documentos:
sentencia nº 197/2011 de ap huesca sección 1ª july 29 2011 | Consecuencias de un real decreto | 39799 Nusim Sociedad Anonima. | Se mantiene la huelga de pilotos de Iberia de mañana | Afzal v Canada Minister of Citizenship and Immigration 2003 FCT 711 2003 | decisão monocrática nº 2008/0048803-6 de superior tribunal de justiça, primeira turma, may 13, 20... | Acórdão Inteiro Teor nº RO-8405/1997-000-09.00 de 4ª Turma April 18 2001 | Acórdão Inteiro Teor nº RO-24732/1994-000-04.00 de 1ª Turma September 19 2001