Estatuts de fundació catalana.

Formularios de Derecho Civil, Mercantil y RegistralDerecho de SociedadesCatalàSocietats i Entitats JurídiquesAltres Entitats (2011)

Enlazado como:
Abogados Civil

Resumen


Model d'estatuts d'una Fundació privada. DRET CATALA.

Ver el contenido completo de este documento

Extracto


Estatuts de fundació catalana.

ESTATUTS DE LA FUNDACIÓ PRIVADA CATALANA *

 

            Capítol I. Denominació i personalitat.-

            Article 1. La Fundació es denomina Fundació Privada Catalana *. S’ha de regir per les normes legals i reglamentàries que siguin aplicables, i, d’una manera especial, per aquests estatuts.

            Article 2. La Fundació té personalitat jurídica pròpia i plena capacitat jurídica d’obrar des que queda constituïda legalment, sense altres limitacions que les que imposin expressament les lleis o aquests estatuts. La fundació es constitueix per temps indefinit i dóna començament a les seves activitats amb l’atorgament de la Carta Fundacional.

            Capítol II. Finalitats i àmbit d’actuació.-

            Article 3. La Fundació té per objecte:..............

            La Fundació exerceix llurs funcions majoritàriament a Catalunya, sense perjudici d’estendre-les a la resta de l’estat espanyol.

            Capítol III. Beneficiaris.-

            Article 4. Són beneficiaris de la Fundació ......

            L’elecció dels beneficiaris s’efectuarà pel Patronat amb criteris d’imparcialitat i no discriminació entre les persones que reuneixin les circumstàncies abans esmentades.

           

Ver el contenido completo de este documento

Enlaces patrocinados




ver las páginas en versión mobile | web

ver las páginas en versión mobile | web

© Copyright 2012, vLex. Todos los Derechos Reservados.

Contenidos en vLex España

Explora vLex

Para Profesionales

Para Socios

Compañía