Adaptació de cooperatives a la llei catalana.

Formularios de Derecho Civil, Mercantil y RegistralDerecho de SociedadesCatalàSocietats i Entitats JurídiquesAltres Entitats (2010)

Enlazado como:
Abogados Mercantil y de la Empresa

Resumen


Model d'escriptura D'ADAPTACIÓ D'UNA COOPERATIVA A LLLEI CATALANA. Model d'estatuts.

Ver el contenido completo de este documento

Extracto


Adaptació de cooperatives a la llei catalana.

NÚMERO

            (Lloc i data).

            DAVANT MEU, * Notari de l'Il·lustre Col·legi de Catalunya, amb residència a *,

            COMPAREIX:

            EL SENYOR *, major d'edat, *, veí de *, amb domicili a * i DNI/NIF *.

            Intervé en nom i representació de la cooperativa * S. COOP. C.L TDA., amb domicili a *, carrer *; adaptats els seus estatuts a l'anterior Llei de Cooperatives de Catalunya, per acord de l'assemblea general de la societat del dia *, elevat a públic en escriptura atorgada davant del notari de *, senyor *, el dia *. Inscrita en el Llibre d'inscripcions de Societats Cooperatives del Servei Territorial de la Generalitat de Catalunya, al full *, amb data *.

            CIF F *.

            Les facultats del senyor * per a aquest acte resulten:

            a.- Dels seus càrrecs de component del consell rector i president d'aquest consell, nomenat per acords de l'assemblea general de * i la reunió del consell rector de *.

            b.- I de l'acord de la junta Rectora de la cooperativa, adoptat en la reunió del dia *, certificació de la qual, expedida pel secretari del consell rector, senyor *, amb el vistiplau del seu president, el mateix senyor *, dels quals legitimo les firmes, queda incorporada a aquesta matriu.

            Manifesta el compareixent que les seves facultats i representació per a aquest, no li han estat revocades, restringides, ni limitades i que es troben plenament vigents. I jo, el Notari, considero que té facultats suficients per a elevar a públics acords d'adaptació de la cooperativa.

            L'identifico pel seu document nacional d'identitat; té, judici meu, segons intervé, capacitat legal i legitimació per atorgar aquesta escriptura d'ADAPTACIÓ A LA NOVA LLEI I DIU:

            Que eleva a públics els acords de la referida reunió de l'assemblea, i, per tant,

            ATORGA:

            Es modifiquen els estatuts de la cooperativa * que, d'ara endavant, tindran la redacció que consta a la certificació protocol·litzada.

            PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS. Adverteixo expressament el compareixent que les seves dades personals s'incorporaran al fitxer del Protocol, a la documentació notarial i al fitxer d'administració i organització, així com del fet que, en el seu cas, les dades poden ser cedides a aquelles administracions públiques que, segons una norma amb rang de Llei, hi tinguin dret.

            ATORGAMENT I AUTORITZACIÓ.-

            Faig al compareixent les reserves i advertiments legals; i a efectes fiscals, l'adverteixo de l'obligació de presentar la documentació a liquidació dintre del termini, de les obligacions i responsabilitats tributàries que afecten la societat en l'aspecte material, formal i sancionador, i de les conseqüències de tota mena que es derivarien de la inexactitud de les seves declaracions.

            He llegit al compareixent, a elecció seva, aquesta Escriptura, advertit del seu dret a llegir-la ell mateix i, després de fer, a més a més, les necessàries explicacions verbals, manifesta quedar degudament assabentat del seu contingut, l'aprova i firma.

            I jo, el Notari, DONO FE que el consentiment ha estat lliurement prestat, que l'atorgament s'adequa a la legalitat i a la voluntat degudament informada dels atorgant.

            Queda estesa en un total de * folis de paper notarial, el primer amb el número * i els restants amb els números següents en ordre correlatiu (o anteriors en ordre correlatiu)

            I DONO FE del seu contingut.-

 

            COMENTARI:

            La llei 18/2002, de 5 de juliol regula les cooperatives a Catalunya.

            L'article 2 de la Llei diu: “Àmbit d'aplicació de la Llei: 1. Es regeixen per aquesta Llei les cooperatives que duen a terme principalment a Catalunya llur activitat, cooperativitzada amb els socis respectius, sens perjudici de l’activitat amb terceres persones o de l’activitat instrumental o personal accessòria que puguin dur a terme fora de Catalunya. 2. Aquesta Llei és aplicable a les federacions i les confederacions de cooperatives que tenen l’objecte social principalment en l’àmbit de Catalunya. 3. Les societats cooperatives, les federacions i les confederacions de cooperatives que es regeixen per aquesta Llei han de tenir el domicili social en el municipi de Catalunya on duen a terme principalment les activitats econòmiques i socials”.

            ADAPTACIÓ A LA LLEI: La LLEI 7/2004 de 16 de juliol de mesures fiscals i administratives de Catalunya modifica la disposició transitòria de la Llei 18/2002 amplia...

Ver el contenido completo de este documento

Enlaces patrocinados




ver las páginas en versión mobile | web

ver las páginas en versión mobile | web

© Copyright 2012, vLex. Todos los Derechos Reservados.

Contenidos en vLex España

Explora vLex

Para Profesionales

Para Socios

Compañía